RSS

2010. augusztus 23., hétfő

Csak nehezebb egy kicsit...

Csak nehezebb egy kicsit
/2010. augusztus. 23. este/

... csak nehezebb egy kicsit.
Jöhet a 'tudtam'... a 'megmondtam'...
Belül most valami visít.
Kitör, mit eddig elnyomtam.

Csak nehezebb egy kicsit.
Felnőtt lét. Mit hittem...?
Mi megvolt gyerekként,
felnőttként elvesztem...

Csak nehezebb egy kicsit,
mert azt hittem az idő kivár...
Az ölembe ejt egy misit,
s előttem minden ajtót kitár...

Csak nehezebb egy kicsit,
mert az idő nem az az úr.
Az idő nem segít, s ha késik,
...van ki abból sem tanul.

Tényleg ezt hittem?
Tényleg nem tanultam?
Míg ő tanított híven,
én aludtam?

Csak nehezebb egy kicsit...
De nem volt hiba... Nem.
Az idő még valamit
tartogat nekem.

2 megjegyzés:

Darolyn írta...

Na, igen, ismerős érzés. Mindig jön a "megmondtam".
Én meg erre azt mondom, hogy tuti, hogy valamikor a saját hülyeségem húz ki a bajból, hogy valamikor épp az fog megmenteni (vagy annak következtében történik valami extrajó), amit most (abban a pillanatban) reklamáltak a fejemre.
Az pedig végképp jó, hogy nem hibának fogod fel. Én ilyenkor mindig meghalok egy kicsit.

Szép lett!

hullócsillag írta...

Köszönöm :)... jól esik nagyon... hát, hidd el, én is meghaltam egy kicsit... a tegnapi hangulatom egy tucat bohócba is öngyilkossági hajlamot ültetett volna...