RSS

2010. május 26., szerda

A 2006-os termés :)...

Még mindig szerelemes a leány ^^...

**********************************

Ha semmi sincs, nem fáj
2006.01.05

Mindig azt hiszem, hogy annál,
ami van, már nem jöhet szebb.
Kis szívem soha nem lesz már
a jelennél szerelmesebb.

Aztán mindig jön egy újabb,
jobb, szebb, fényesebb jövő.
Képzelgek csak talán, hogy
egyszer eljön az én időm.

Az életem vele szép lesz.
Míg a nap az égen ragyog,
Ő majd elfogad olyannak,
amilyen én leszek, vagyok.

Ő majd megvigasztal engem,
amikor más épp nem ér rám,
őrzi álmom éjjel, nappal,
ha elhagy az őrangyalkám.

De ez sem lesz örökké így,
egyszer Ő is itthagy, érzem.
Ágyam alatt régen vár már
egy tőr feladatra készen.

Mert nélküled pótangyalom
a földi létet itthagyom.
Nem ragaszkodik semmihez
már görcsösen e tíz karom.

Nem vigyázol már Rómeóm,
s belőled több nem lehet.
Elmentél, s én jól tudom,
jobb és szebb már nem jöhet.

Jöjj édes tőr és a halál,
ki ajtómon már kopogtatsz,
amióta megszülettem,
miattam nem nyugodhatsz.

Neked adom az életem,
hogy ne fájjon, ami nincsen.
Vigyél inkább magaddal el,
oda, ahol semmi sincsen.

**********************************

Örökre?
2006. május 29. Hétfő

Minden könnycseppben, amit ejtek
arcokat látok.
Régi, kedves barátokét, kiktől
vígaszt várok.
Hadd forduljak hozzátok, egyszer
utoljára még!
Oltsátok el a tüzet, mi
szívemben ég!

Most könnyeimen keresztül csak
egy arcot látok.
Nehéz a bánat, mert szívében
másik lány jár táncot.
Felejtsek, s ne nézzek felé többé
tán soha?
Vagy van még remény, hogy sorsom
nem ily mostoha?

Nem vágyom, hogy csalódás karmos keze tépje
szívem darabokra,
s főleg nem érte
ha nem őszintén, s tiszta szívből szeret!
Ezt az egyet kérem!
Semmi más egyebet.

S ha szeret, szívében a legszebb
táncot járom.
Rumbát, szambát, keringőt, s tangót
télen, nyáron.
Kinyitom a szívem én is
őelőtte.
Télre, nyárra, őszre, tavaszra...

Örökre!

**********************************

Születésnapodra!
(Kurucz Diának)
2006. jún.-júl. körül


Megint eltelt egy év,
tán magasabb lettél,
okosabb is kicsit,
és pár dolgot vettél
a szobádba, hogy
otthonosabb legyen.
De az ember
boldogságot hol vegyen?

Kívánom hát találd
meg, kit szíved kíván!
Ott áll már talán
melletted, de kivár,
hogy vedd észre,
és boldogok legyetek.
Kívánom, hogy végre
kinyithasd a szemed,
s mégse érjen véget
az álom, melyben jártál!
Bele csöppenj, és ott
örökké maradjál!
Mert ugye másképp
boldog, hogyan legyél,
ha nincs bolt, ahol
boldogságot vegyél?

Teljesüljön minden,
mit ez évben kívánsz!
Hozzon boldogságot,
minden, amit csinálsz!
S mert boldogságot
seholsem találok,
BOLDOG SZÜLINAPOT,
S MINDEN JÓT KÍVÁNOK!

**********************************

Számkivetve
(Zséda Újhold című számára :D)
2006. július után (?)

Jó volt látni két szemedet,
Hallani hangod, lélegzetedet,
Jó volt várni hazafelé,
hogy végre megismerhesselek.

Minden vágyam ez volt talán,
nem hittem, hogy egy zárkózott szívre talál,
mikor azt mondtad, nevem úgysem jegyzed meg,
bennem a végső reményt ölted meg.

Ítélethez az embert ismerni kell,
de láttam, szívedben nincsen már hely.
Esélyt sem adtál, hogy megismerhess,
s annak, hogy végül mégis szeress!

Láttam, hogy félsz, és kerülsz minket.
Megváltoztál, de ne űzz el minket!
Ne légy oly fájó, nagy csalódás!
Merj megismerni, légy kicsit más!
***
Szegény voltam, de gazdag vagyok,
mióta az ég nekem adott.
Szívemben őrzöm a pillanatot,
mikor szemem először rád pillantott.

**********************************

Igaz vagy?
Az előzőt követően (?)

Úgy érzem ismerlek,
de közben mégsem.
El is löksz magadtól,
bárhogy törekszem.
Szeretném látni a
szemed, miközben
mondod, szép vagyok,
úgy is gondolod-e?

Szeretném onnan
olvasni igaz-e?
Az, hogy úgy gondolom,
nem tudom vígasz-e.
Kín a szerelem,
ha vár viszonzásra,
de nem teljesül
soha napnyugtára.

Inkább ismernél,
s úgy nevetnél rajtam,
nem pedig így,
ahogy nem akartam.
Nézem azokat,
kik körűled ülnek.
Éles tőrök ők,
s mérgek a szívnek.

**********************************

Kőszív
2006. szept. 19. Kedd

Eltelik megint egy hónap,
úgy, hogy nem történik semmi.
Jöhetne már egy szép nap,
olyan jó boldognak lenni!

Veled minden rossz csak álom,
szükségem van rád, hogy éljek.
Nélküled csak sírom ásom,
bátortalan vagyok, félek.

Mosolyod, mint a napsugár
sütkérezni úgy hívogat.
Hangod, mint daloló madár,
magasba szállni csalogat.

Szeretsz, kedves? Félek, hogy nem.
Lehet, jobb is, ha nem tudom.
Ha igen? Nem szabad hinnem.
Nem lehet többet csalódnom.

Nem lehet többet csalódnom,
mert hinni sem tudnék többé.
Így válna lassan, biztosan
az én kis szívem is kővé.

2 megjegyzés:

Darolyn írta...

Jaj, ez az utolsó versszak nagyon tetszik!

hullócsillag írta...

Köszönyöm ^^...